dimarts, 23 de novembre del 2010

Síntesi dels coneixements adquirits

Hola,

Bàsicament d'aquest primer bloc destacaria tot el que engloba la creació de coneixement col·laboratiu. El fet de coordinar-te amb la resta del grup, arribar a un cert consens i posar en marxa un projecte tots junts, m'ha fet veure quins son els aspectes forts i febles que et pots trobar. Com sempre un bon pla de treball i una bona coordinació i disponibilitat del grup és important, mentre les idees van sorgint. També el fet de tenir un grup amb fortaleses individuals diverses ajuda en la pluja d'idees i en la visió que es pot tenir d'un mateix projecte.

El fet de treballar amb el moodle, eina que ja volia tenir un primer contacte i del que m'agradaria seguir aprenent, m'ha servit per conèixer un espai on poder portar a terme cursos, projectes, idees, ... d'una forma força ordenada i gestionable. M'ha agradat, en el meu cas, el fet de poder ocultar i mostrar el contingut que es desitgi, permetent desbloquejar el contingut del curs a mesura que es va completant.

I finalment com a eina d'anàlisi de necessitats prèvies, el DAFO m'ha semblat un bon recurs a l'hora d'ajudar a escollir quina eina o recurs utilitzar.

Salutacions,

Jordi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Esperem els teus comentaris. Sigues curós!