dissabte, 27 de novembre del 2010

Síntesi de coneixements adquirits

Una de les coses que he après en aquest bloc és que sé més coses de les que em pensava, que els meus coneixements de partida són menys freqüents del que jo creia. Potser és per això, si he de ser sincera, que he tingut, al llarg de tot el bloc, la sensació que es tractava d'una síntesi, d'un repàs del que ja havia fet fins aleshores (el semestre passat ja vam treballar col·laborativament i l'experiència em va engrescar a provar-ho amb els alumnes, de manera que no només puc dir que n'estava convençuda sinó que ja coneixia el tema des de les dues bandes) i que m'ha sorprès haver arribat ja a la meitat de l'assignatura.

També la lectura dels apunts m'ha semblat supèrflua, i esperava ansiosa el moment que arribaríem a la part interessant, en què aprendria coses:
  • Ja coneixia les eines d'interacció (les síncrones i les asíncrones) i les havia experimentades totes
  • Fa temps (ben bé 4 anys) que ensenyo als meus alumnes la netiqueta (sóc professora de llengua, ho considero tan bàsic com aprendre a redactar un text descriptiu)
  • Trobo que l'apartat dels rols (especialment els dels aprenents/participants) està menys desenvolupat del que cal, tenint en compte que és una de les poques coses que encara no s'havia tractat en cap altra assignatura del Postgrau
  • No trobo la resposta a algunes de les preguntes plantejades en els quadres verds: incentivar la reflexió està molt bé, però reflexionar en el buit... no em convenç
El cert, doncs, és que he après poc. Vejam si en el proper bloc m'hi puc esmerçar més!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Esperem els teus comentaris. Sigues curós!